Godmorgon.

Godmorgon. Just nu väntar jag tills skolan börjar. (hemma).
Jag börjar halv 10. Jag får skjuts till skolan.
Jag vet inte vad jag nu ska göra men aja det blir väl bara slappa.
På måndagar börjar jag alltid halv 10, jag vaknar alltid ganska tidigt då, vet ej varför men det är skönt att man kan ta det lugnt på morgonen jag vill inte stressa!! Men det måste jag varje dag. förutom idag. Men alltid när vi ska fara till skolan kommer jag på nånting som jag måste göra. t.ex. kolla vart min nyckel är.

Den här veckan har jag mycket läxa och andra grejer att göra.
Måndag♥ Plugga till matte prov som jag har på tisdag.
Tisdag♥ plugga till no provet som jag har på torsdag.
Onsdag♥ Plugga till no provet som jag har på torsdag, göra färdigt min redovising som jag också har på torsdag.
Torsdag♥ Göra färdigt so inlämning.
Fredag♥ Inget!!
Lördag o söndag♥ Köpa julgran, julklappar, och pynta huset med jul belusning och allt annat.
Lärarna ska ge betyg nästa vecka därför har vi mycket.

Jag kommer inte att skriva så mycket på bloggen, förat jag måste plugga. Matte och no är jag dåligt på.

Hoppas ni får en bra dag. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0