20-11-2009

Tjaa.

Idag har jag bara varit på skolan, och för första gången har jag varit på gymmet.
Det var faktisky kul tycker jag :).

Skolan
Först hade jag Svenska. Vi va i data salen, därför skrev jag litte. ;).
No: Det var bara tråkigt. Vi holler på med biologi. ''Boring''!
Bild: rittar en bild
Musik: Spelar en lått med 4 i en grupp.
lucnh: hamburgare
So: Där ska man göra ett häfte om vad man själv vill. jag skriver om Europa och Holland. :).
      Det ska vara klar nästa vecka tror jag ;).
Engelska: Jobbar i boken.

Som man ser det har varit en tråkigt dag.
Men det är Fredag så då blir allt bättre :).

Ohh jag har inte ätit än. Så jag är jätt hungrig. Vi ska äta kyckling med deg, och potatis :). ''mm, Gott''

Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0