Tävlingar.

Nu är jag med i ganska många tävlingar. :O

1. fokis.se - avslutar på Onsdag. (Imorn :D) AVLSUTAT
2. minnies.se - Avslutar på Tisdag v. 47. AVLSUTAT
3. milahoman - Avslutar 31 december (bra avslutning av året.)
4. millahoman - 18 november AVLUTAT
5. millahoman - 3 december ALSUTAT
Komentera gärna och berätta om ni har en tävling på gång. då är jag säkert med ;).

Hoppas ni har haft en bra dag idag. jag har bara haft det tråkigt. På Fredag har vi Matte prov. Har inte pluggat än :O. Måste!! plugga imorn!!. jag är inte så bra på Matte så det blir bara plug plug plug de här veckan.

Min mamma är nu och bakar. Hon har en bak grejs. Då far hon nånstans och lär sig baka bröd eller nånting annat.
Hon har det 5 gånger men min mamma kan inte vara där 3 gånger. Men man kan också hyra stället. så det ska vi gör nån gång :).
Ikväll skriver jag en inlägg vad hon har kommit hem me. :P hoppas det är nånting gott. ''MUMS!!'' Hon kom hem med mjukt tunnröd och tunnbröd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0