About me.

Tjabba ♥
Ni kanske undrar hur jag är. Så här en inlägg About me.

Jag är en tjej som nys har fyllt 14.
Jag gillat att vara med kompisar, ta kort, sjunga, beverka pictures på photoshop, och sånt.
Jag har bot i Sverige nu typ 1 år. och 13 år i Holland.
jag bor i Holmsund. Sverige.

I Holland hade jag det jätte roligt. Jag längtar jätte mycket tillbaka till Holland.
Typ varje lov är jag där.

Kan skriva mer nån annan gång. orkar inte skriva mer.
Ska se på tv nu.

Lots of kisses and hugs. E ♥


Första bilden = jag.
andra = min kat. Kenzo ♥
Tredje = Min bästis från Holland och jag.
under tredje = Utsikten från mitt hus.
Den bredvid = Jag men då gjort på photoshop.
Bredvid den = Jag och min granne i Holland ♥
Den under = mitt öga.
Huset = Mitt hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0