Lång dag..

Idag har jag igentlige inte gjort så mycket.
har varit hos min kusin. hans pappa fyller år idag. Grattis.
Dom har en egen häst stal. så jag kollade också på den. den är inte helt klart en, men slutet närmar sig:)
när det är klar ska jag dit och rida :)
Dom har en katt som heter Simpson. han är jätte stor :O. Men han är jätte gullig. Om man tittar den i ansiktet då nlir jag nästan räd :P, Han ser farligt utt. Men han är jätte snäll. Han är bland den största katt sorter. Han har haft nånting, så nu har han inga tänder längre. Förre gången jag var där, då var han jätte mager förat han inte åt nånting. Men nu är han bra igen :). Om jag hittar en bild läger jag upp den senare :)

I helgerna vaknar jag nästan alltid kl 10 eller före kl 10. men idag vaknade jag 5 i 12 :O
I Holland vaknade jag nästan alltid kl 12. jag tycker nu att det är bra att jag inte vaknar kl 12. jag tycker att man sover bort dagen. man vill ju öra nånting på dagarna. inte bara sova.

På Måndag har jag No prov. Jag han inte plugga idag. Jag tror att jag ska fråga om jag får göra provet på en annan dag istället. igentligen har vi provet på Torsdag. men jag ska bort vecka 43. Så jag har mu prov på Fredag. o då tyckte jag att de skulle vara bätre om jag ha provet på måndag istället. Men jag tror att jag vill göra den på Onsdag. Vet inte är ska fråga på Måndag. Eller o hag hinner att plugga imorn då gör jag provet på Måndag.
(för dom som går i min klas. ni har fortfarande prov på Torsdag. bara så att ni inte börjar tvivla. ;)

Ikväll ått vi Pizza. Det är jätte god. Vi beställde hos Kajutan, där kan man ta klubor. Så jag äter klubor nu :D

Hoppas  ni har haft en bra dag.

Hugs and kissis E. ♥

 Jag älskar klubbor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0