tröt dag..

Idag har jag inte gjort så mycket.. jag var ganska tröt.. :(
Vi hade matteprov första timmen. åhh vad drygt. när man typ är vaken i kanske 2 eller 1 timme då har man matte prov. hater det. Men jag tror väl at det faktiskt gick kanska bra :) hoppas jag får g i alla fal. annars har jag omprov, o det vill jag inte :(.

Idag fyller min kat 1 år ♥.
Gratis, din lilla sötnos.
Vi har nys sjungit åt honom :P. han fick också en present. En ny korj, nu kan han sova ennu mysigare ♥.
I love my Cat ♥.

  Min lilla sötnos.
  Hans korj. som han fick.

Bilderna är inte en så bra kvalitet. Men jag har tappat bort den dära grejen för att läga bilderna på datorn från min camera. :P så nu tar jag bilder med min telefon istället.

Ha en bra fortsättning av dagen ♥

Lots of hugs ElinH. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0