Välkommen till min nya blogg!

Hej hej
välkommen på min Blogg.
ha så kul att läsa den :)
jag är inte så bra att läga in ett inlägg varje dag.
men jag ska ändra på det. jag ska försöka att göra det.

Lots of Huggs Elin ♥

About me:
Jag är en tjej som komer från Holland. Så om det är några stavnings fel vet nu varför. jag har bot här nästan ett år. Jag gillar att vara med kompisar, ta kort, rita, sjunga, sita framför dator, mobba min bror, ja typ sånt.
Jag är 14 år, jag har bot i Holland i 13 år.
Om jag skulle få välja om vi skulle flytta tillbaka till Holland eller stanna kvar här, då skulle jag flytta till holland igen. Jag saknar mina kompisar där ass mycket. Här jag jag också kompisar men jag tycker att det är tråkigt med snö och sånt här.

XoXo ♥


saknar er sjukt mycket.
Det rymdes inte fler men det här är några kompisar från Holland.
Komer fler bilder nån annan gång ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0