Ingen rubrik. ♥

Jag har inte uppdaterat bloggen i några dar nu.
Men nu ska jag skriva igen.

Har ingen anning om vad jag ska skriva men aja hittar väl på nånting.

Ja juste.
Vet inte om jag har berättad det (tror inte det) men jag säger det i alla fall.
På 15 juni ska jag till Holland. Då stannar jag där i nästan 3 veckor. Jag kommer tillbaka 5 juli.
På 15 juni ska jag flygga ensam utan förädrar. Min pappa är i Holland då så han hämtar upp mig.
På 5 juli ska min kompis och en kompis från Nils också flygga till Sverige, så då flygger vi tillsammans hit.
Det kommer bli skit kul!! ♥

Det låter ganska konstigt att man säger ''Jag ska flygga till Holland/Sverige''.
Haha, men man säger väl så??

Idag är det bara jag och pappa hemma. Nils och min mamma har farit till Umeå.

Puss'Kram♥

Uppdatering:
Jag skrev att jag skulle stanna i Holland i nästan 3 månader.
Men så klart menade jag 3 veckor!!
Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0