Tillbaka från Strömpilen.

Det blev inte jackan som jag visade upp i förra inlägget.

Jag tycker att den som jag köpte hade en snyggare färg.

Sen köpte jag också 1 topp och en klänning:


Allt är köpt hos H&M.

Sen köpte min mamma ett par skor åt mig:


Sen i Onsdags tror jag att det var, köpte min mamma också kläder till mig på www.halens.se
Så jag har sommar kläder till att börja sommaren i alla fall.
Men man kan ju inte ha för mycket sommar kläder eller hur?

Men nu kommer jag inte köpa sommar kläder i typ några månader.
Jag ska spara pengar till en ny bärbar dator.
Vill ha en jätte liten som kosta 2.999 Kr.
Sen när jag har tillräkligt med pengar då ska jag till Holland.
Så det blir typ 3 månader.
Men man vet ju inte om mamma köper nånting åt mig.


Skriver mer senare idag.

Kisses'♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0