Shopping in Umeå.

Idag har jag varit i stan.
Min mamma sa att hon skulle köpa några grejer till mig.
För skol starten.

Så då kom vi hem med 6 kassar och ett kuvert.
Ja så blir det ibland. Hehe :]


Lindex

 Legging

Åhlens (liten påse
 
 
Sun powder
 2x eyeshadow

Kuveret

 Örhänge

Bokia

 Till skolan.
 Till skolan
 Till skolan

Åhlens (stor påse)

 Scrapbook (ska berätta mer om den i ett annat inlägg)

2x Gina tricot (lovee♥)

 Svart jeans och ett linne
 Tröo och en t-shirt
 overzise t-hirt och ett till par jeans
 2x kofta

Som ni ser har jag mest rosa. :]
Egentligen skulle vi bara köpa jeans.
Men om man är inne i Gina då kan jag inte gå ut där utan minst 1 kasse.
Gillar verkligen deras kläder! ♥

Jag glömde helt bort det. Men jag har ju fortfarande alla bilder från Stockholm, som jag skulle visa er.
Det beror på om jag har nånting annat att göra imorgon. Men om jag inte har det då lägger jag upp dom imorgon.

Puss o kram'x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0