Tack! <3

Hello.
Jag har inte skrivit så mycket i sommarlovet :O
Men jag lovar att bli bättre när skolan börjar igen.

Jag har så mycket att göra (ehh.. not) så jag skriver inte så mycket.
Ne det är inte därför. Det är helt enkelt så att jag är lat.

Men jag såg att jag nu har 5 läsare till.
Tack för alla som läser min blogg.
Det är ni som gör så att jag skriver mer.
Hur fler läsare hur fler inlägg.


Hoppas alla har en bra sommarlov. Det är ju bara 2 veckor kvar. Så njut av dom 14 dagarna. <3
Byee' <3

Kommentarer
Postat av: narges

Heyo!



Såg att du var med & tävlade om löshår & linser fast inte vann :( för att göra dig lite gladare, så har jag nu en tävling på min blogg där du kan vinna ett clip-on set i äkta hår & linser som foki har!



Stor chans att vinna, då det inte är många som tävlar också, bra va?



Ses där, kram!



http://vahedi.webblogg.se/2010/august/tavling-vinn-loshar-linser.html

2010-08-15 @ 17:01:52
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0