Hjälp!!

Hej.
Jag behöver hjälp med två saker:

1.
Jag vill börja med att ha tävlingar på min blogg.
Men jag vet inte hur man gör.
Hur ska man göra för att få en sak som man ska tävla om? och allt annat som man måste göra.
Om du vet hur man gör kan du skicka ett mail till [email protected] , och sen kommentera här att du har skickat ett mail till mig, så att jag vet om du har det.

2.
Jag vill ändra min design på bloggen.
Men jag inte photoshop. Så jag kan inte göra en fin header.
Och jag vet inte hur man ka designa bloggen så att den blir fin.
Om du vill hjälpa mig skicka då ett mail till [email protected] , och sen kommentera här att du har skickat ett mail till mig, så att jag vet om du har det.

Tack ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0