Ingen rubrik.

Hej.
Idag har jag inte uppdaterat bloggen så mycket.
Men jag har varit upptagen av andra saker.

När jag kom hem från skolan fikade vi.
Min mamma kom hem med en stor prinses tårta igår, vi åt en liten bit igår. Men det som blev över åt vi idag.

Sen såg min mamma och jag på dawson creek. Det är en gammal serie som är på tv.
Det är typ som One Tree Hill men då från 10 år sen.
Mer än helften på inspelnings listan är fullt med dawson creek.
Nils tycker att det är tråkigt så vi får alldrig se det när han sitter också.
Men vi ska se dom innan vi far till Holland. Annars kan de inte spela in andra tv program.

Efter att vi såg dawson creek. pluggade jag Svenska. Jag har prov imorn.
Efter imorn har jag gjort bort allting innan lovet. Vi har bara en redovisning kvar..

Längtar jätte mycket till lovet. Inte bara för att vi far till Holland.
Men också för att sova. Jag blir så himla trött efter skolan.
Men jag kommer nog inte sova så länge i Holland.
Jag vill ju njuta av tiden i Holland.

Men nu ska jag äta.
Nils har lagat mat. Ehh.. Det ät typ första gången har gör det.
Han gjorde fiskhamburgare på skolan idag.
Så han ville göra dom för oss också..
Nu ska jag kolla om det har blivit nånting..
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0