Skola=Boring

Hej.
Idag har jag varit på skolan.
Som alltid ''boring''.
Ibland kan skola vara roligt men idag var det bara tråkigt.
Måndagar och Tisdagar är tråkiga för att vi har idrott.
Onsdagar är väll sådär, vi har slöjd och det är ganska tråkigt.
Torsdagar suger jätte mycket. Vi har bara lektioner som är 70 minuter lång.
Fredagar är dom bästa dagarna av all 5 dagar i skolan.
Men det bästa är att Fredag är den sista dagen och sen har vi helg. :)

Det är bara 2 veckor kvar sen är det lov. ''Holland here we come.♥''
längtar as mycket. Men det som inte är så roligt är att dom går i skolan den där veckan.
Dom har nämligen ledigt den här veckan.
Så jag kan bara sova över i helgen. (eller så kan dom bara sova över hos mig i helgerna)
Jag är redan fullbokat :P Haha. Ne men jag har alltså ingen dag kvar av dom dagarna som dom ockå är ledigt.
Min vecka i Holland ser ut så här: (Som jag vet nu. Det kommer ju ändra mycket när jag är där.)

05-03 Fredag: Ska ta ledigt halva dagen från skolan, sen ta flygget till Holland.
06-03 Lördag: Ska till min bästis och sova över där.
07-03 Söndag: Är fortfarande med min kompis. Vi kommer nog vara till min andra *bästis* (läs mer på slutet av inlägget) då far vi kanske nånstans. Jag vet inte än vad vi ska göra.
08-03 till 12-03 Måndag till Fredag: Det vet jag inte än. Dom går ju i skolan då. Så jag får väll hitta på nånting. O sen efter skolan vara med dom.
12-03 Fredag: Jag vet inte än. Det är den ända dagen som jag är ''ledig'' Haha. Ne, men det är ända dagen som dom är ledig och jag är ledig. Och jag har ingenting att göra då. Jag ska fråga om min en av mina bästisar kan sova över.
13-03 Lördag: Min bästis (samma som 06-03 Lördag) Kommer till mig. Då var vi till stan. Sen ska vi se på en match från mitt gamla lag. Sen ska hon sova över.
14-03 Söndag: Min bästis är forfarande hos mig. Sen på kvällen ska jag ta flygget hem till Sverige igen.

Så där ser min vecka ut.

______________________________________________________________________________________________
På 07-03 Söndag står det: *bästis* (läs mer på slutet av inlägget) Det jag menar med det är, att jag ska förklara varför vi ska fara till ''min andra bästis''.
Jag, Romy(bästis) och Simone(bästis) är typ som en tjej grupp. Men då är vi bara tre. när jag bodde i Holland var det mest vi som va med varandra efter skolan. På skolan var vi alltid tsm och sånt.
När vi hade nån arbete som man skulle göra med en grupp på skolan. Då var det typ alltid vi som va 1 grupp.
Som sakt, vi tre va bästisar med ''varandra''. Vi vet typ nästan allt om varandra.
Jag va så klart också med andra efter skolan eller på skolan. Men det var mest vi tre.
 
Romy                                     Jag                             Simone
(jag är ganska konstigt på den här bilden men jag hittade ingen annan bild.)
______________________________________________________________________________________________

Nu har det varit tillräckligt. Jag tror att det här är en av mina längsta inlägg ever. xD.
Puss'Kram♥

Det är bara 10 dagar kvar. Sen blir det Holland.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0