Snart skola sen helg.

Det känns faktiskt bra att det bara är idag och sen har vi helg.
Idag har vi engelska. Vi ska redovisa om ett annat land.
Vi ska redovisa nästa vecka inte idag.
Vi ska redovisa om USA. Igår kväll satt min mamma och jag med det.
Jag har kopierat en tekst från internet. Men den var Svenska. Så igår kväll satt min mamma och hjälpte mig med det. Vi översatte allt till Engelska.
Vi vill nämligen börja med planchen idag(jag och gruppen på Engelskan).Så då har jag gjort teksten hemma.
Och min mamma är jätte bra i Engelska. (hon jobbar med människor från hela världen så hon måste kunna det)
Nu är det äntligen klar..
Har också kopierat 3 bilder.

Som vanligt ska jag till skolan kl. 8.05.
Men den här gången ska Kajsa och Julia följa
Och Nils är aldrig klar 8.05. Men nu måste han vara det.
Jag trodde att det va tjejer som alltid är sist. Men inte i min familj. Min mamma och jag får alltid vänta på Nils och min pappa.

Hej då♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0