Tjaa.

Idag har jag inte uppdaterat bloggen.
När jag kom hem såg jag på tv. Och sen pluggade jag Matte.
Vi har många prov innan lovet:

V.6
Tisdag: Engelska prov.
Torsdag: Matte prov.

V.7
Torsdag: So prov.

V.8
Tisdag: Hk prov.

Men det känns bra att jag har gjort 2 prov. (No och Engelska.) Nu är det bara några kvar.
Sen är det äntligen lov.
Det känns som om den här terminen kommer att gå förbi hur fort som helst.
Det är bara 4 veckor kvar tills sportlovet. Sen 3 eller 4 veckor senare Påsklov.
Sen har vi några dagar ledig. (inte efter varan. Men seperat)
Sen vecka 20 har vi prao.
Jag vill inte berätta vart jag ska pröa. För att annars kanske nån annan tar samma prao plats.
Men jag har redan frågat där om jag kan få en prao plats. och dom har sakt att det är okej, och att jag bara behöver komma dit när jag får ett paper där dom ska skriva på.

Men nu vill min bror på datorn så jag ska byta dator. Kanske skriver litte till sen.

Bye Bye. Love you all.
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0