2009.

Jag minns inte så mycket men aja jag svarar det jag kommer ihåg.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
inte vad jag minns.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade ingen.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? Holland. Har inte varit på semester så mycket den här året.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? mina kompisar från Holland.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
8. Vad var din största framgång 2009?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej.
11. Bästa köpet? Mobil
12. Vad spenderade du mest pengar på? typ inget xd
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? ringt mer till mina kompisar.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? suttit ensam hemma.
18. Hur tillbringar du julen? Med släkten.
19. Blev du kär i år? jadu...
20. Favoritprogram på TV?
21. Bästa boken du läste i år?
22. Största musikaliska upptäckten?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja!
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? va med familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? vanligt
29. Vad fick dig att må bra?
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
31. Vem saknade du? mina kompisar i Holland.
32. De bästa nya människorna du träffade?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0