Film kväll.

Jag har nys kommit hem från Avatar 3d.
Som jag skrev i en annan inlägg tyckte jag att den inte verkade bra alls. Men Jag har ändrat mig.
Den är sjukt bra. Den bästa filmen ever!!
Om nån vill se den, gör det nu. Det är bara en vecka kvar, sen kan man inte se den på bio längre.
Jag tror att det är roligare att se den i 3d än vanligt.



När filmen var slut for vi till strömpilen och hämtade mat.
Nils och jag köpte också 2 filmer. :). Seven pounds och swing vote.
Snart ska vi äta (Det har vi inte gjort än).
Sen ska vi se på robinson.
Det är ju inte på tv nu, men vi spelade in det.
Bilderna håller på att lada upp till datorn. Så jag läger upp dom senare.



kisses'and'hugs'from'me♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0