Haha.

Idag var det ganska roligt. Vi skulle städa (det är inte så roligt.) Men sen så skulle Nils (brorsa) ta en låda som låg uppe på vinden. Då var det en jätte stor hål i den, så vi öpnade den. Men det var ingen mus i den. Om det hade varit en mus i den skulle jag har sprungit iväg. Haha Jag tycker inte om såna små djur. Man såg att dom hade ätit upp brödet som va i den. Nu har vi en hel säck fullt med tunnbröd för att vi hade 4 lådor ful med tunnbröd. HaHa. Det var faktiskt roligt idag ändå. Förutom att jag skulle städa.

Nu är jag ensam hemma. Nils och min mamma är i Umeå. Orkar ine följa när Nils också ska dit. Han är så jobigt då.
Ikväll blir det mys kväll tror jag. Jag och min mamma har godis löfte så vi kommer inte ha nån godis ikväll. :P
Jag får inte pengar, jag gör det bara för att äta nutigare. (min mamma också).
men jag saknar faktiskt godis. Det är ju så god. xD
1 gång i månaden har vi myskväll med godis och läsk. Så jag saknar det inte så jätte mycket. xD

Puss'Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0