Hela veckan :O

Förlåt för dålig uppdatering. Jag har inte lagt upp ett enda inlägg i hela veckan. :(
Men aja nu är det helg så då kan jag skriva massor med inlägg. Om jag vet vad jag ska skriva om.
Den här veckan har varit lugnt. På Måndag och Tisdag hade vi skridskor på idrotten. Det är ganska kul. Men helst har jag inne idrott.
Nästa Måndag och Tisdag har vi Skidor. Det är jätte tråkigt. :(
På Onsdag skulle vi egentligen fara till Avatar 3D på kvällen. Men det blåste för mycket ute, så vi far på Lördag istället.

Jag tycker att den verkar tråkig. Men jag vill se den ändå för att många säger att den är bra.
Och den är ju gjord av samma ''director'' som titanic. Titanic var ju bra. ♥ Vet nån vem det är på bilden?? ♥ Det ser typ ut som Angelina Jolie om man tar bort hälften av den här bilden:
Och ändrar ganska mycket. Då ser det typ ut som hon. Tycker jag. xD
 Eller är det jag som är dum. xD. (haha)

Just nu bakar min mamma bullar. Så det blir fika efter maten. 

Jag kanske skriver ett till inlägg ikväll. Annars skriver jag imorgon.

Ha det så bra. Puss och kram från mig. ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0