Strömpilen.

Idag har jag varit hos strömpilen.
Nu har jag FÅTT nånting för första gången i den här året.
Jag fick mascara och en penna för ögat, ''Soft liner'' (vet inte hur man kallar en sån på svenska)..



när jag kom hem tog vi bort allt från grannen, Kenzo ville hjälpa till men han fick inte.
och vi städade huset lite.

  

Sen var jag ensam hemma förat, Nils var på gymmet och min pappa hämtade min mamma på flyg platsen.
När alla va hemma skotade Nils snö förat vi skulle hämta nånting ut lekstugan.
Men när han va klar orkade han inte hämta det.
Men vi åckte bob istället. xD!
Imorn ska vi till min kusin han fyller år imorn.
Han fyller 5 eller 6 minns inte riktigt. :P. GRATIS (L).

Snart ska jag sova förat jag somnade 5 igår natt.
Nu är jag jätte trött men jag va bara tvungen att lägga in en inlägg idag.

Ha det så bra. ♥puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0