Förlåt

Jag har inte hunnit skriva så mycket dom senaste veckorna.

Min läsar sifra (eller hur man nu kallar sin statistik) har också gått ner.
Men jag orkar inte skriva när jag är i Holland.

På Måndag ska jag flygga tillbaka till Sverige igen.
Jag tar med en kompis till mig och en till kompis till Nils.

Jag kommer nog inte heller skriva då.

1 Vecka till sen ska jag skriva jätte mycket.
Jag har massa med bilder och jag vill berätta jätte mycket.

Jag är säkert på att min mamma och Nils också vill veta vad jag har gjort.
Men som sakt så orkar jag inte skriva när jag är i Holland.


Jag lovar att skriva jätte mycket om ungefär 1 vecka.
Nu ska jag fara. Jag är hos Simone just nu.

Puss.♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

hopppas du haft det skitkul i holland :DDD

oc hoppas du och din kompis får det skit kul här också :D♥

2010-07-09 @ 21:05:39
URL: http://barachristinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0