2010-06-12 16.55 Ekorrsele

Jag skrev det här när jag var i Ekorrsele. Vi har inget internet så jag skriver på Word istället. Sen lägger jag upp det på bloggen när jag är hemma igen. (söndag kväll eller måndag)

2010-06-12  16.5

Jaa nu har vi ström igen.
Men vi ska nog äta snart så jag lägger inte upp någonting på bloggen.

Min dator är så seg så jag vill inte starta upp den.
För att när den äntligen är klar med starta upp då ska jag nog äta. 

Nils är fortfarande inte hemma.
Men jag tycker inte att det är så farligt. 

Strömmen har varit borta ganska länge nu.
Jag skrev ju ett inlägg kl. 13.58.
Och den kom tillbaka kl. 16.50. 

Om det ät lite fint väder ikväll ska jag ta lite bilder.
Jag lägger upp dem när jag kommer hem. (måndag eller i Holland på onsdag)

Det förra inlägget vart så långt, så jag ska nog sluta skriva nu.
Skriver mer efter middan.

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0