Holmsund - Umeå - Vännäs

Tjaa.

KL. 12.00 åkte jag, min mamma och Nils in till Umeå.
Igentligen skulle vi bara köpa trä. Men när vi var där då ringde Sonja och frågade om vi ville åka till Vännäs.
Så nu är jag i Vännäs.
Igentligen skulle vi åka till Strömpilen efter vi hade köpt trä. Men vi åkte till Vännäs istället.
Nu ska vi till Strömpilen på Måndag. Ska nämligen köpa 2 saker som jag behöver för skolavslutningen.
Om jag har köpt allting ska jag ta bilder på allt jag ska har på mig på skolavslutningen.

Det är typ nån mat fest här. (alltså i Vännäs)
Då kan man smaka på mat från olika delar av världen.
Jag har inte tagit med mig kameran. Men jag kanske ska ta lite bilder med mobilen.
Men det kommer nog inte vara dom bästa bilderna men aja.

Ciao♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

hha vi får sde hur det går :D

jo, jag ska fara till göteborg och sen ba chilla med kompiasr, :D <3

2010-06-05 @ 16:13:34
URL: http://barachristinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0