Börjar längta ännu mer :D.

Imorgon är det sista skol dagen.
Sen på Fredag ska jag till Holland.
Jag har tagit ledigt på Fredag. Annars skulle jag bara vara på skolan i typ 1.5 timme och det känns inte lönt.
I Hollans kommer jag skriva mindre än vad jag gör här.
Dels på att jag mest kommer va med kompisarna. Och dels för att vi inte har nån bra internet där.
Vi har köpt nånting som man bara betaler för när man använder det. Och det kostar vid varje grej du gör.
Men om jag är hos en kompis kan jag ju så klart skriva lite. Och hemma kommer jag också skriva lite.
Så hoppas ni fortfarande följer min blogg då. Och kikar in om jag har skrivit nånting nyt.

Ha det så bra. Puss'♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0