Datorn.

Tjaa.
Det är inte ofta jag bloggar på våran nya dator.
Nils spelar ju spel på den hela tiden. Blir helt stört....!!
Men aja nu vet jag inte vart jag ska skriva om.
Ska nog sova snart.
Men först ska jag läsa. Om jag orkar.
Men det här är nog sista inlägget i alla fall.

Idag har jag typ pratat jätte mycket med mina kompisar och pratat om vad vi kan hitta på i lovet.
Min kompis ska sova över hos mig redan på Fredag. Åhh längtar as myckett.
När vi kommer dit ringer jag henne. Sen kommer hon direkt.
Nils kompis ska också komma. Så det blir säkert kul.
Sen på Lördag ska jag sova över hos henne istället. Sen på söndag vet jag inte vad jag ska göra.

När jag är i Holland kommer jag nog bara skriva om Holland så jag tror inte att det kommet några svar på kommentar, eller som typ skolan, mobilblogg, tv o.s.v.
Men jag kanske kan skriva om skilnader mellan Holland och Sverige. Och hur det är att emigrera till ett annat land och såna grejer.
Har inte skrivit om det typ jätte länga.
Men ska kommer börja med det typ snart.

Och och. Ni kommer få se massa med bilden. När jag kommer tillbaka. Som jag sa i ett tidigare inlägg så kostar det om jag gör för mycket på internet. Så jag kan inte ladda ner några bilder.

nu ska jag prata med mina kompisar igen. Sen ska jag lägga mig.
Det är ju sista dagen imorn.
JAG LÄNGTAR BARA MER OCH MER.

Ja juste 1 sak till: Om jag har internet på arlanda kan jag skriva ett inlägg där också.

Puss-Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0