Fredag+Helgen. 05-03-2010 Till o med 07-03-2010

På Fredag när jag kom fram i Holland, väntade vi först på en Taxi.
Men vi kunde hitta han som skulle vara där.
Efter typ en halv timme. Hittade vi han.
Gissa vart han va. Framför oss.
Först trodde jag att det va han. Men efter ett tag trodde ne han står säkert bara och väntar på nån.
Men sen var det han.
Men aja vi hittade han i alla fall.
Men sen när vi kom fram till huset. Då hade han glömt en apparat, så att man kan betala med kort.
Så då var vi tvungen att åka till en bank automat för att hämta pengar.

Sen rund kl 21.00 kom min kompis. Vi såg på film och bara slappade.
Hon sov över hos mig.
Sen Dagen efter åkte vi hem till henne. Vi var barnvakt åt hennes kusin.
Sen på kvällen sov jag över hos henne.
Och på Söndag gjorde vi typ inte så mycket. Vi gick till stan. Men ingen affär var öppet.
Då gick vi tillbaka igen.
Sen har vi bara set på film.
På kvällen åkte min mamma och jag till en kompis från Nils.
Vi åt middag där. Det var jätte trevligt.

Det var helgen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0