Frisören.

Idag har jag varit hos frisan.
Har klippt mig. Och färgat håret.
jag vart as nöjt med fergen.

Sen så har jag också ordnad en prao plats.
Min mamma fick en mail idag och i den hade man ett paper som man kan ge till dom som jobbar dör du vill prao:a.
Och jag vill bli frisör så jag ska prao där jag klippte mig.
Om ni vill klippa er, då får ni komma vecka 20 hos
Öluds frisersalong
Cetralgatan 17
Holmsund.

Dom sa också att jag får ta med en kompis en dag och klippa henne.
Men jag vet inte om nån vågar att bli klippat av mig. ?? :D

Jag vet inte vilken tid jag börjar. Men om jag ska börja och sluta samma tid som Sofie (hon som jobbar där) då har jag sov morgon på Torsdag till kl. 13.00. Det skulle ju inte vara fel att ha.
Hon sa också att hon kommer att träna göra lite olika frisörer hos mig.
Det är ju kul :D

Men nu är maten nästan klar tror jag.
So ByeBye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0