Godmorgon ♥

Hej Hej.
Jag kan bara inte fatta hur snabbt jag har varit med att göra mig färdig inför skolan.
Jag vaknade 6.50 Och 7.25 var jag klar med allt.
Men det är ganksa bra ändå. För att då kan jag blogga lite. Innan jag far till skolan.

Igår började snö:n smelta lite. Men jag vet inte om det blir varmt idag också.
Vi får se. Men jag hoppas att det blir varmt. Då äntligen börjas snö:n försvina.

Första lektionen har vi pass 2 då ska vi välja tema till imorgon. Vi har påskcupen på skolan imorgon och vi ska vara utklädda då.
Hoppas det blir nånting som är roligt och jag hoppas att jag har kläderna hemma (som jag behöver).

Men jag har också andra saker att göra på datorn innan jag far till skolan.
Så hej då. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0