Good morning.

Good morning.
Nu har jag gjort klart allting som jag ska göra på morgonen.
Som vanligt ska vi härifrån 5 över 8.
Men idag är det ingen vanlig dag. Det är nämligen Elins sista dag på skolan. Sen har jag lov.
Igår kväll satt jag vid datorn till typ klockan 22.30 o pratade med mina kompisar.
Jag längtar fortfarande as mycket.
Ikväll ska vi fara till Vännäs. Vi ska lämna katten där. :(
Kommer sakna Kenzo ♥
Men han kommer nog trivas där.
Vi tar med hans apa och hans säng då kan han mysa med apan istället för oss.

Efter skolan ska jag packa. Vet inte om det är direkt efter eller lite senare.
Så jag vet inte när jag lägger in ett nytt inlägg.

Men aja nu är det en kvart kvar så jag ska nu göra nånting annat på datorn.

Puss'Puss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0