Helgen 13-03-2010 till o med 14-03-2010

Lördag:
Idag var min kompis fortfarande hos mig.
Kl. 12.00 åkte vi till stan o shoppade.
Jag köpte det här:



Efter allt shoppande åkte vi till en match. Mitt gamla lag spelade en match i stan. Så jag tyckte det skulle vara kul att kolla.
Den här somaren kommer jag att köpe många accesoarer. Tror jag. ♥
Sen på kvällen sov en kompis över hos mig (samma kompis som sov över på fredag till lördag).

Söndag:
Idag har min mamma och jag bara städat huset.
Sen rund kl 15.00 åkte vi till Amsterdam (där vi skulle flygga ifrån).
Men när jag satt i bilen kom jag på att jag hade tagit med mig mina nycklar från huset i Holland.
Min mamma hade sakt att jag inte skulle ta med mig dom. Då la jag dom på bordet.
Men sen tog jag dom igen. Det var inte meningen. Men jag vet inte varför jag gjorde det men aja.
Sen kom jag också på att jag hade glömt min svenska sim kort hemma i Holland.
Så nu har jag Nils sin telefon och nummer.
Först flög vi till Stockholm sen skulle vi igentligen flygga till Umeå. Men vi kom för sent. Så vi han inte ta flygget i Stockholm till Umeå.
Men det var inte våran del. Så SAS ordnade ett hotel till oss.
Sen flög vi till Umeå på Måndag morgon.

Det var min vecka i Holland. Nästa gång blir nog i sommar lovet. Längtar!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0