Igår.

Hej.
Förlåt att jag inte bloggade igår.
Men jag var borta nästan hela dagen.
Men i den här inlägget skriver jag om igår.

Jag vaknade kl 10.00
Sen såg jag bara på tv. Det var ''The Hills'' weekend break, så det är bara att sitta framför tv:n hela dagen.
Men sen kl 12.00 åkte vi till Vännäs.
För att min kusins barn fyllde 2 år i Tisdags.

Men först åkte vi förbi Barnenshus och köpte en present till honom.
Vi köpte också en skranna (åkmata) till mig. Jag tyckte att det var roligt i Torsdags med skolan.
Så jag köpte också en till mig.



Sen när vi åkte hem, åkte vi också förbi media markt. För att köpa den här:



Jag har inte sett den än.
Men Nils har sakt till mig att vi inte får se den innan han kommer tillbaka.
Men han kommer tillbaka imorgon. Så jag behöver bara vänta en dag till. :)

Just nu är min pappa och Nils påväg hit igen.
Dom är i Holland cirka kl. 11.00
Sen flygger nils till Sverige imorgon bitti. Han kommer hit typ kl 16.00
Och min pappa stannar i Holland typ 2 veckor till tror jag.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0