Mobilblogg-på väg till vännas.

Tjaa. Jag kommer nog mest blogga på mobilen den här veckan. Jag måste plugga när jag kommer hem från skolan. Den är bara imorn kvar sen kan jag blogga på datorn igen. Nu är jag på väg till vännas. Vi ska hämta katten. Vi kom tillbaka på måndag. Men min moster kom inte hem för än kl 22.00. Och igår hade hon gäster hemma. Så vi bestämde oss att vi skulle hämta han idag. Just nu är vi hos plantagen. Min mamma ville köpa nånting för min moster. Sen ska vi förbi media markt. Köpa nånting för varan nya dator. Så att ljudet ska fungera. Och nånting annat. Vet inte vad. Nånting med att installera nånting på datorn tror jag. Men nu tycker jag faktiskt att snö:n får försvinna. Det är ju nästan vår. Nee usch jag gillar inte snö. Skriver mer när jag är på väg hem igen. Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0