Present åt mig? Gärna!! ♥

Idag när jag kom hem låg det än påse på bordet, och den var rosa.
Och allt som liknar en present och den är rosa. Den ska Elin ta såklart.
Jag frågade vad det va och då sa min mamma en att det var en present åt mig.
Det var ju snällt.  ♥

Det som satt i påsen var en armband från ur och penn.
Och den är så klart rosa.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg. (om en tävling)
Då skrev jag att jag gärna vill ha en armband som jag kan ha på mig varje dag.
Men då flera en bara ett.
Så den här blir nu ett av dom.
Jag har också ett annat som jag också ska använda varje dag.
Eller typ nästan varje dag.

Nu har jag massor med ideer. Så det kommer 3 inlägg efter varandra nu.
Puss'Puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0