Sweden then the Netherlands.

Alltså jag kan inte fatta att jag ikväll är i Holland.
Jag vaknade i Sverige och jag somnar i Holland.

Vi far hem ifrån ungefär halv 12. Sen flygger vi till Stockholm. Sen vid 3 tiden till Holland.
Då är vi där ungefär kl, 17.00. Sen ska vi ta tåget hem. Då är vi hemma ungefär kl 19.00

Hur närmare det kommer. Hur mer jag längtar.

Har inte packat klart än. Jag ska bara packa några films som jag ska ta med mig dit.
Och jag ska packa min kamera x2. Och min väska som jag ska ha i flygplannen.
(som en handväska)

Jag kanske bloggar lite när jag väntar på flygget. Men det beror på om jag får från Nils. Jag kan nämligen bara blogga på hans mobil.
Om jag får det. Då kommer jag skriva hur mycket som helst.
Men inte i Holland. För då har Nils ingen internet på hans mobil.

Nu ska jag äta och sen packa. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Överraskning i min blogg =) GRATTIS =)

Kramar

2010-03-06 @ 21:16:36
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0