GodNatt! ♥

Hello.
Idag när jag kom tillbaka från skolan satt jag mig framför tv:n och kollade på One tree hill.
sen har jag plugat inför mitt Matte prov som jag har på Onsdag.

Jag har inte orkad skriva nånting på ganksa länge nu.
Men sommar lovet börjar närma sig och då blir man lat och jag har så mycket i skolan.

Efter den här veckan ska jag börja skriva mer.

Nils sitter bakom datorn nästa hela dagen.
Så jag kan inte heller skriva på bloggen om han sitter bakom datorn.
Men som jag sa ska jag skriva mer efter den här veckan igen.
Ska försöka att skriva ett inlägg varje dag tills den här veckan är slut.

Men nu ska jag sova.
Är jätte trött så det skulle nog bli bäst om jag sover nu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0