I Vännäs.

Just nu är jag i vännäs.
Snart ska pappa och jag fara till stan/strömpilen.

Igår var jag på en fest. Jag tror att jag berättade det igår.
men i alla fal.
Det var ingen i min ålder där men det var roligt ändå.

Stig (han som fyllde år) hade organiserat allting tsm med sin fru.
Som födelsedags present fick han alcohol av oss och andra saker från dom andra.
Från hans 2 döttrar och deras pojkvänner. Fick han en bil.
Jag skulle typ få en hjärtatack om jag skulle få det när jag fyller år.

Det var allt.

Ja juste nu har Sandra äntligen en blogg: barachristinas.blogg.se
Haha-


Kommentarer
Postat av: sandra

ja jag vet :( nu är det fina ikväll och det är ju inte värt att se när sverige sög sönder och inte kom med :(<3



haha naw vad söt du är eliiiiin :D <3



peace ♥ ;)

2010-05-29 @ 15:46:13
URL: http://barachristinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0