Ska snart åka.

Hejj.
Snart ska jag åka till skolan.
Men först ville jag lägga in ett inlägg.

Jag kan inte lägga upp nya bilder från o med idag tills på Söndag.
Nils och min mamma ska på klassresa och dom tar med min kamera.

Efter skolan vet jag inte om jag kan blogga.
Vi ska nämligen kanske filma till filmen (SO).

Nu på morgonen. Alltså första lektionen. Har dom andra i min klass SO prov.
Man fick välja om man ville göra den eller inte.
Jag har valt att inte göra den för att jag har så mycket annat i skolan den här veckan.
Men det som känns skönt är att jag har gjort bort 3 saker av 6 och dom 3 som är över är inte så tråkiga som dom andra 3.

Jag har kvar No rest uppgifter, Bild och filmen till SO.

Men innan jag far till skolan måste jag göra andra saker.
Vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0