tråkigt dag.

Heeii ♥
Idag har det varit jätte tråkigt.
Nils, mamma och pappa fick lov att jobba på golfbanan. Alltså dom skulle städa.
Om man är medlem då måste man göra det varje år.
Men jag är under 16 så jag behövde inte göra det.

Sen fungerar internet inte på min mobil.
Vi ska ringa till halebop och fråga vad som är fel på den.

Hoppas den fungerar innan jag ska till Ekorrsele.
Vi ska nämligen dit runt kl 16.00 idag och då vill jag kunna blogga och göra andra saker på vägen dit.
Det tar ungefär 1.5 timme att köra dit.

Vi fyra (jag, Nils, Mamma och pappa) åt lunch på golfbanan.
Det var så fint väder ute. Så jag bestämde mig att äta lunch med dom.
Jag var hemma och gjorde mat (mackor) åt alla och sen cyklade jag till golfbanan. Hoppas det kommer fler såna här fina dagar.

Bilder från idag:


Med mina nya skor från skopunkten.



Jag köpte ju tre par skor.
Det var dom här också:


Alla är från Skopunkten.
Men nu måste jag fara.
Måste göra några saker innan vi far till Ekorrsele.
Ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0