Erik saade och molly sanden.

Jag glömde säga att jag ska se erik saade och molly sanden uppträda i Idre. (i påsk lovet)
Vi har en stuga där.
Och jag ska såklart fråga om en autograf. Då lägger jag också så klart up en bild på det.
Och jag kommer ta bilder så ni får också veta hur kvällen har varit :)
Vill ni hyra stuga gå in här: www.idrefjall.se 
Ni kan hitta allt information på www.idrefjall.se
Våra stugor är: 

584: 70 m2, max. 8 pers.
585: 70 m2, max. 8 pers.
845 A: 120 m2, max. 13 pers.
845 B: 70 m2, max. 8 pers.
824 A-H: 60 m2, max. 8 pers.
831 A-H: 40 m2, max. 6 pers.


<---- Molly Sanden & Erik Saade.
<---- Erik Saade
<----Molly sanden

Molly sanden har varit med i en sång tävling i idre när hon var liten. Hon van den.
Jag var där när hon sjöng och när hon van.
Jag är inte säkert, men jag tror att hon har blivit berömd för att hon van den.
Men nu är det hennes syra som har vunnit idresjärnorna.
Den här teksten hittade jag på internet.
______________________________________________________________________________________
För fyra år sedan segrade Molly Sandén i talangtävlingen Idrestjärnan. Sedan dess har Molly fortsatt sin karriär och var med i den svenska finalen av Melodifestivalen. Nu är det hennes lillasyster Mimmi som använder Idrestjärnan som språngbräda i karriären, för nu har Mimmi kopierat Molly och även hon funnit Idrestjärnan.

Idrestjärnan är en talangjakt för ungdomar i åldern 7-14 år från hela landet. Den avslutas med final på Idre Fjäll med de åtta bästa talangerna från ett antal deltävlingar. En av dem som nådde finalen var Erik Rapp, 12 år från Leksand. Efter det att de åtta ungdomarna framfört sina bidrag var Erik en av tre som gick vidare till den slutliga finalen. Med dit var även Mathilda Lindström, 9 år från Vimmerby samt Mimmi Sandén, 13 år från Huddinge.

I finalen fick Erik ge sig mot skönsjungande Mimmi, men slutade på en fin andra plats.

Idrestjärnan har nu etablerat sig som en seriös talangtävling där även flera av de senaste årens finalister nått stora framgångar. Om några år kommer garanterat både Mimmi Sandén och Erik Rapp att fortsätta den karriär som nu på allvar startats på Idre Fjäll.
_______________________________________________________________________________________

<---- Mimmi sanden.


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

det man vinner är länkning på min blogg i en vecka :)

2010-02-20 @ 08:35:13
URL: http://hopekandee.blogg.se/
Postat av: wilma

jag älskar dej kan vi bli i hop

2010-12-30 @ 15:27:59
Postat av: Anonym

NELLIE VILL HA DIN AFTUGRAF SNÄLLA ERIC SAADE FRÅN NELLIE PÅ SOMMAR VÄGEN LLD C S 0302 PAULONEN

2011-12-17 @ 09:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0