Godmorgon.

Heeii ♥
Jag har just gjort mig färdigt inför skolan.
Jag far kl 5 över men är redan klar.
Då kan jag blogga lite under tiden.
Men jag har ingen anning om vad...

Idag har vi bara långa lektioner. Det är Torsdag idag.
Idag har vi 130 minuter matte. Inte efter varandra men vi har lunch mellan det.
Vi har det för att vi inte har NO hela veckan.
Dom ska bygga om skolan. Så dom börjar flytta saker från ena skolan till den andra skolan.
Alla saker ska stå i NO lokalerna. Och ala NO och Matte lärare ska hjälpa till med det.
Vi har en vikarie på Matten så där för har vi Matte.
Men den första lektionen innan lunch den är 60 minuter lång. På den ska vi jobba som vanligt.
Lektionen efter lunchen är 70 minuter lång, så på den ska vi leka.

Jag kan skriva mer lite senare idag.
Have a nice day ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0