Neejj !!

Idag hörde jag på skolan att alla småbarn kommer till våran skola.
Dom ska börja på samma skola som oss.
Det kommer bli ganska trångt.
För att då har vi 1:orna till 9:orna på en o samma skola.

Om jag skulle vara nån som går i 1:an.
Skulle jag vara ganska nervös. Jag minns när jag va liten att jag va lite rädd för 6:orna.
Dom va otrevliga och sånt.

Dom ska bygga om hela skolan (låg stadiet) så då måste dom komma till våran skola.
Dom ska bygga så att 1:orna till 9:orna kommer att vara på samma skola.

Men aja det är ju bara 1.5 år kvar.
Och det är några veckor kvar tills dom kommer.
Dom ska vara i NO lokalerna. Så vi kommer inte ha NO på hela veckan.
Men vi kommer att matte eller nånting annat istället.
Våran NO lärare sa att det inte är så bra.
För att vi missar många viktiga lektioner och då kommet vi inte hinna med allt som vi ska göra, och att det då blir svårt för nationella proven.
Så ja det suger.
Varför ska små barn alltid förstöra allt för dom stora?

Men aja nu ska jag väll njuta av dom veckorna på skolan när dom är på sin egen skola.
Inte att det är kul att vara i skolan. Men det är i alla fall bättre nu än det kommer att bli.

Hej då. ♥


Kommentarer
Postat av: nora

Hej!

veckans blogg går ut på att hur många som helst anmäler sig, sen lottar jag ut 10 finalister sen får ni som besöker min blogg rösta på en av dom 10 finalisterna, den som får flest röster vinner. Priset blir att jag skriver vinnarens blogg i varje inlägg i en vecka & då får man fler besökare :)

2010-02-20 @ 10:42:29
URL: http://ttypnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0