Frågor.

Nämn något som gjorde dig glad igår: ??
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var på väg till skolan.
Vad gjorde du för 15 min sedan: pratade i telefon med mina föräldrar.
Det sista du sa högt: ''Vad sa jag sist till dig högt?''
Det senaste någon sa till dig: "att klockan är sju nu."

Vad har du druckit idag:
mjölk, vatten
Vad var det senaste du åt: manderin
Vad var det senaste du köpte: delar för att göra smycken.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Röd
Vad är det för väder hos dig nu: Höstväder.

Godaste glassmaken
: banana split
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet ej. har alldrig hänt mig!
Sover du tungt: Ibbland
Drömmer du mardrömmar: inte så ofta
Favoritklädsel: ??

Favoritlåt just nu
: ??
Vad ser du om du tittar till höger: ett glas skåp.
Vad ser du om du tittat till vänster: En spegel/väg.
Vad gör dig glad just nu: Att jag inte hör en katt skrika att han vill gå ut.
Vad ska du göra härnäst: laga mat
Humör just nu: Tråkigt.
Kläder just nu: lila tröa, lila scarf och jeans

Hur många kuddar sover du med:
Två
Morgon eller nattmänniska: natt. jag har svårt att vakna på morgonen. men i helgerna vaknar jag ganska lätt. om det inte är för tidigt.
Är du kittlig: litte.
Snarkar du: Vet faktisk inte.
Äckligaste insekten: Spindlar.
Längtar du mest efter just nu: familjen.

Kommentera gärna :).
xx♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi träffs i morgon och till helgen kan vi ha en myskväll med hela familjen.

2009-11-18 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0