Dag 01 - om mig

Jag är en tjej och jag heter Elin Hendriks.
Jag har blåa ögon och blond hår.
Jag är född i Holland men jag flyttade till Sverige när jag var 13 år, jag är 15 år nu.
Jag har bott i Sverige i ungefär 2 år (lite längre)
Jag bor nu i en liten by som heter Holmsund.
Helst vill jag flytta tillbaka till Holland.

Jag har 4 äldre syskon. Sandor, Nils, Mischa och lisette.
Sandor, mischa och Lisette bor i Holland. Nils bor här i Sverige.
Dom är från 17 år upp till typ 40.

Det jag gillar o göra är att vara med kompisar, se på film, dator osv.

Nu sprotar jag inte förutom i skolgymnastiken och iblan iksu. I holland spelade jag Korgboll.
Ni vet nog inte vad det är men det är typ som basket fast ändå inte. Hehe
Jag orkar inte förklara men kolla här.
Här i Sverige spelade jag fotboll en sommar.

Fråga mig nånting om du vill veta mer. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0