tävling på kenzas.se

Tjaa.
Nu är jag med i en tävling på Kenzas.se
man kan vinna samma dator som  på fokis.se
Hoppas jag vinner på båda. xD

inlägget hittar ni här: http://kenzas.se/2010/02/17/tavling-med-telia-vinn-barbar-dator-mobilt-bredband/#comments

Jag vill vinna den för att: Min bror alltid sitter bakom datorn. Och då kan jag inte uppdatera bloggen.
Och den datorn är sämst för att den blir för varmt under den så den stänger av sig. Då måste man vänta i en halv timme innan man kan starta den igen.
Och jag vill ha en Svensk dator med  å ä ö på. Det har jag nämligen inte på den datorn.
Och det är ju alltid bra att ha internet på den. För att då när man sitter i bilen eller i busen då kan man blogg ännu lättare.
Då blir mina läsare också glad om jag uppdaterar bloggen ännu mer. :P

puss'♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0