Första lista 2010.

Det första jag gjorde i 2010

Det första jag gjorde på datorn: www.blogg.se
Det första jag gjorde på blogg.se: Kolla min statistik.

Det första jag drack: Champagne
Det första jag åt: tunnbröd med fårviol, och jansons frestelse. 

Det första spelet jag spelade: labyrinth
Det första spelet jag förlorade: labyrinth

Det första jag sa: Gott nytt år.

Det första jag gjorde: tittade på fyrverkeriet.

Det första jag skrev: Första inlägget i 2010.

Det första jag klädde på mig: pyjamas.
det första jag somnade på: madras på golvet.

Det första jag gjorde med släkten: Spelade spel.

Det första stellen som jag va: Vännäs.

Det första gången jag vaknade i 2010: 10.37

Det var allt. Det kommer mer frågor nån annan gång när jag har gjort nånting mer för första gången i 2010.
Som t.ex. det första jag har köpt i 2010.
o.s.v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0