Rum.

Tjaa.
Idag har jag städat mitt rum.
Nu ligger allt i högar i mitt rum men vi ska köpa korjar att ha i det i.
Vi ska typ köpa det den här veckan.
Sen har jag nu också en fast dator i mitt rum.
Min laptop tar Nils alltid från mitt rum och sätter dig framför tv:n. Så nu fick jag ta Nils sin datorn o ha den i mitt rum.
Och den här datorn är snabbara på att skriva inlägg så jag kommer skriva fler gånger nu.
I somar lovet ska jag färga om mitt rum. Vet inte vilka färger det blir med det få jag väll se när det är somar. jag längtar redan till somarn. jag tycker att det är för kallt i vinter.

Jag har inga bilder på den här datorn så det blir nog inga bilder på ett tag. Bara bilder som står på internet.

Puss'Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0