Hej då Stockholm.

Jag har inte uppdaterat bloggen så mycket denna veckan, men det beror på att jag har varit i Stockholm.

Ja, som ni då lästa nys så har jag varit i Stockholm och det var jätte kul.
Vi har hunnit göra jätte mycket.

Ni ska få se många bilder och sånt när jag har kommit fram i Idre Fjäll.
Där vi har våran stuga.
Jag sitter nu nämligen i bilen.
Det är bra att ha mobilt bredband när man är ute och reser med bilen.

Det är typ bara 3 veckor kvar sen börjar skolan igen.
I Holland hade jag 6-8 veckor sommarlov och här är det 10 veckor och 3 dagar typ.
Men det känns ändå ganksa lite. :P
Jag har inte varit hemma typ ganksa länge nu.
Eller ja jag har varit hemma men inte länge.
I hela sommarlovet har jag varit hemma i 4 dagar. Sen var jag ju också hemma när min kompis va på besök.
Men i alla fall. Jag kan ju inte hitta på nånting med mina kompisar. Så det är inte så roligt med att man reser med bilden hela sommaren.
Med bilen är det så lätt att åka nånstans och man kan vara borta hur länge man vill.

Men sista veckan i sommarlovet ska vi vara hemma.


Men nu blev inlägget ganka långt så jag ska nog sluta skriva.
Jag skriver mer lite senare.

Puss. x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0