Bildbomb från Holland.

Jag lovade ju att läga up alla bilder från när jag va i Holland.
Det har jag fortfarande inte gjort.
Så här får ni alla bilder.
Det blev mindre än vad jag tänkte mig att det skulle bli.
Men det blev ändå några :D

Hunden som jag lånade för 2 dagar.


Det ser ut som om jag håller på att döda
hunden. Haha.

Mina grannar. (dom är ganska mycket mindre än mig. Men dom tycker att det är roligt att umgås med mig. Så då vill jag va med dom minst en dag för att dom saknar mig.)



Mitt huvudet ser typ helt konstigt ut på bilden.
Men hunden lekte med mitt hår. Så det blev sådär.
HAHA. ♥



Jag och min bästis. Blev ganska konstiga bilder. Men vi hade så roligt så vi gjorde några bilder tsm.





Sen lite bilder på mig. (jag va fortfarande hos min bästis)


Påväg hem till Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0