God kväll ♥

Hej.
Har nys ätit och suttit framför tv:n
Och nu har jag tråkigt.

Innan maten åkte Nils, jag och min mamma till bränte backen för att åka på våran skrana.
Det var jätte roligt.
Men nu har jag lite ont i knän. För att Nils och jag åkte från en backe. Sen var det nånting i väggen så flög i luften sen landade jag på mina knän. Så det gjorde ganska ont.

Bara lite om Holland:
Jag hade ju lovat att vis alla bilder.
Det vart faktiskt inte så många. Men jag kan vissa dom lite här och där i nån inlägg.
Här kommer det 2 i alla fall.
Den första bilden är jag.
Den andra bilden är jag med min kompis. Vi hade jätte roligt. Så vi tog lite ego bilder.
Bij simone 06-03-2010:lovemail:  Jag gillar mitt hår på den dära bilden <--- Bij simone 06-03-2010:lovemail:
             Simone                           &                  Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0